sobota, 29 sierpnia 2015

CHWILA Z HUMOREM

Rozmawiają dwie rozwódki :
- Z kim teraz sypiasz ?
- Z pilotem.
- LOT - u ?
- Nie, TV.

*********************************************************************
Zmarła Kowalska.
Podczas pogrzebu Kowalski zauważa, że facet, którego podejrzewał o romans z żoną, strasznie płacze.
Wdowiec podchodzi do niego, przytula i mówi :
- Nie martw się. Znów się ożenię.
************************************************************************
Czemu ssie nie golisz ?
- Nie mam dziewczyny, dla której warto by się golić
- A dla siebie ?
- Dla siebie to piwo kupuję.
***************************************************************************
Pani na religii pyta dzieci jak umarł Jezus. Tylko Jaś nie wie.Pani poprosiła ojca Jasia na rozmowę. Ten zapytany , dlaczego syn nie wie jak umarł Jezus odpowiedział.
Wie Pani , my mieszkamy na takim zadupiu, że ja też nie wiem , nawet nie wiedziałem że chorował.
*************************************************************************************************Jedzie młoda matka autobusem i wiezie na kolanach niemowlaka. Obok niej siedzi facet. Dziecko popłakuje, więc matka postanawia go nakarmić. Dziecko jednak odwraca się od piersi. Matka namawia go:
- No, weź cycusia, bo mama odda temu panu...
Dzieciak znów się odwraca, więc matka znów go namawia... I tak w kółko. W końcu facet nie wytrzymuje:
- Decyduj się gówniarzu, bo ja już trzy przystanki za daleko przejechałem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz