piątek, 12 grudnia 2014

chwila z humorem

Żona kłóci się z mężem :
- Wy, faceci, myślicie tylko o seksie i chlaniu !
- Nieprawda, czasami myślimy o kulturze i sztuce.
- Jakiej kulturze i sztuce ?
- Kulturze picia i sztuce kochania.

 Przychodzi pacjent do lekarza i się żali :
- Panie doktorze, ręce mi się trzęsą.
Pije pan ?
Piłem.
- Pali pan ?
- Paliłem.
- Czyli co ? Rzucił pan ?
- Nie, dopiero postanowiłem.
- No właśnie, a organizm już się broni.

 - Córeńko, chcesz mieć braciszka ?
- Tak, tatku.
- To śpij.

 - Nie zdałam egzaminu na prawo jazdy.
-Teoria, praktyka ?
- Pieszy.

  Jakie są moje szanse, doktorze ?
- Przeprowadzałem tę operację już 90 razy...
- Uf, to dobrze.
- ...i w końcu musi się udać.


Dobry mąż
Na przyjęciu mąż po raz trzeci wraca z bufetu z kopiastym talerzem. Wreszcie żona nie wytrzymuje:
- Nie wstyd Ci? Co ludzie o Tobie pomyślą?
- Nic, mówię im, że to dla Ciebie.


Kontrola
Kontrola drogowa. Policjant do kierowcy:
- Tu jest ograniczenie prędkości do 40 km/godz. a pan jechał ponad 80!!! Ciekawe dokąd się pan tak śpieszy?
- 200 złoty panu przywieźć…


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz