sobota, 23 maja 2015

Chwila z humorem

Emotikon grin
Dlaczego jeszcze nie wyszłaś za mąż ? Nikt cię nie prosił ?
- Prosili, prosili i to nieraz.
- A kto ?
- Mama z tatą.
**********************************

Jestem abstynentem.
- Coś takiego ! - dziwi się dawno niewidziany kolega.
- Niepraktykującym.
************************************************
Na ulicy spotyka się dwóch znajomych :
- Wiesz, dzisiaj jestem wyjątkowo zmęczony pracą - mówi jeden -
a zamiast odpocząć na kanapie, będę musiał wbić się w garnitur
i iść do jakiś kretynów, bo żona musiała przyjąć zaproszenie na wieczór.
- Wiem, to my was zaprosiliśmy
*******************************************************
Przychodzi baba do lekarza :
- Co pani najbardziej dokucza ? - pyta doktor.
- Mąż, ale do pana przyszłam z powodu mojej wątroby.
********************************************************************
Mąż wraca nad ranem do domu i od razu dostaje wałkiem w łeb.
Gdy trochę doszedł do siebie, żona objęła go i zaczęła płakać :
- Marian, przepraszam ! Zupełnie zapomniałam, ż dziś miałeś nocną zmianę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz