poniedziałek, 17 listopada 2014

Chwila z humorem

Żona rosyjskiego oligarchy pyta go, gdy wrócił do domu :
- Borys, kupiłeś arbuza czy airbusa, bo jak dzwoniłeś, to nie dosłyszałam.

 Strażak wynosi staruszkę z płonącego domu.
- Proszę zacisnąć zęby, będę panią znosił po drabinie.
- W takim  razie musimy wrócić do łazienki.

 -  Tatusiu, czy wiesz, że mama jest lepszym kierowca od ciebie ?
- Chyba sobie żartujesz ?
- Mówiłeś, że samochód nie ruszy z miejsca przy zaciągniętym hamulcu ręcznym,
  a mama przejechała ponad 15 kilometrów !

 Ogrodnik widzi jak jego synek pije dużą ilość wody.
Pyta go :
- Jasiu, dlaczego pijesz tak dużo wody ?
- Byłem w ogrodzie i zjadłem dwa kilo truskawek
- A co to ma  do rzeczy ?
- Zapomniałem je wcześniej umyć !

 Szkot zwraca się do syna, któremu kupił nowe buty :
- Oszczędzaj je !
- Ale jak ?
- Rób większe kroki !


 Wchodzi matka do pokoju dorastającego syna.
Patrzy, a tam na ścianach pełno plakatów z rozebranymi panienkami.
Matka :
- I co, będziesz gapił się na gołe baby ?
- A co, mam się gapić na gołe ściany ? - odpowiada syn.


 Policjant zatrzymuje faceta za przekroczenie prędkości. Kiedy podchodzi do samochodu, widzi, że ten jest bardzo zdenerwowany.
- Dobry wieczór panu. Wie pan, dlaczego pana zatrzymałem?
- Tak, panie władzo... Za przekroczenie prędkości, ale to sprawa życia i śmierci.
- Ach, tak? Dlaczego?
- Naga kobieta czeka na mnie w domu.
- Nie rozumiem, dlaczego miałaby to być sprawa życia i śmierci.
- Jeśli nie dotrę tam przed moją żoną, będę martwy.

 Bandyta wchodzi do banku, kradnie pieniądze z kasy po czym podchodzi do jednego z klientów i pyta:
- Widziałeś co zrobiłem?
- Tak i mam zamiar zadzwonić na policję.
Złodziej przyłożył mu pistolet do głowy i go zastrzelił. Podszedł do następnego klienta z tym samym pytaniem na co ten odpowiada:
- Nic nie widziałem i nic nie słyszałem, ale moja żona widziała.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz