sobota, 22 listopada 2014

Chwila z humorem

Od miesiąca romansowałam z mężczyzną.
Był po prostu idealny.
Mogłam mu się wyżalić i o wszystkim opowiedzieć, znajdując u niego pełne zrozumienie.
Kiedy zachwalając go, pokazałam przyjaciółce nasze zdjęcie, powiedziałam :
- I do tego dobrze słucha, nie przerywa, po prostu ideał.
Przyjaciółka odpowiedziała :
- Nic dziwnego, w końcu często mnie spowiada.

 Na religii ksiądz pyta dzieci, czy odmawiają modlitwę przy stole przed jedzenie.
Wstaje Jaś i mówi :
- No, ja nie odmawiam, ale mój tata to tak.
- Wspaniale ! - cieszy się ksiądz. - A jak twój tatuś się modli ?
- O mój Boże ! Znowu te cholerne kluski !

 Przychodzi baba do lekarza.
- Proszę się rozebrać.
- Ależ panie doktorze...
Lekarz stanowczo :
- Proszę się rozebrać !
Baba rozebrała się do naga.
- Co pani dolega ?
A ona wystraszona :
- Przyszłam zapytać, czy w tym roku też będzie brał u nas ziemniaki...

 Rosjanin opowiada koledze :
- Byłem w tym roku na Krymie.
- I jak było ?
- Cholernie drogo, beznadzieja obsługa, no i bajzel dookoła...Szkoda gadać.
- Co się dziwisz, Krym przecież teraz jest nasz.

 Pytanie do rzeźnika :
- Co pan najbardziej lubi jeść, ale bezmięsnego ?
- Parówki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz