sobota, 15 listopada 2014

Chwila z humorerm

Poimprezowe pobojowisko.
Z kąta słychać szept :
- Zróbmy to.
- Nie - odpowiada dziewczęcy szept.
- Dlaczego ?
- Bo najpierw musiałabym z tobą choć jakiś czas chodzić.
- Zróbmy to, a jutro pochodzimy.

 Ciepła, majowa noc.
Księżyc świeci, gwiazdy migocą.
Para przytula się na ławeczce.
- Kochany, nie wiesz, gdzie jest Wielka Niedźwiedzica ?
- Renata ! Taka ładna noc, a ty mi o teściowej przypominasz !

 Przedszkolanka przechadza się po sali obserwując rysujące dzieci.
Podchodzi do skupionej dziewczynki.
Przedszkolanka pyta :
- Co rysujesz ?
- Rysuję Boga.
Zaskoczona nauczycielka mówi po chwili :
- Ale przecież nikt nie wie, jak Pan Bóg wygląda !
Nie przerywając rysowania dziewczynka poważnie odpowiada :
- Za chwile wszyscy będą wiedzieli.

 Klient w restauracji zwraca się do kelnera :
- Poproszę podać mi to danie, które je ten pan pod ścianą.
Po chwili wraca kelner a podbitym okiem i mówi :
- Niestety, ten pan nie chciał oddać swojego jedzenia.

 Diable, oddam ci duszę, tylko zabierz moją teściową.
- Odpada. Ja mam zakaz robienia dobrych uczynków.

 Rozmawia dwóch sąsiadów :
Nie chcesz mi chyba powiedzieć, że przespałeś się z moją żoną
- Ależ skąd?
- Nie przespałeś się ?
- Nie chcę powiedzieć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz